Консултации за прилагане на нискоразходен маркетинг
Полезна информация
Защо кодове за отстъпка и други промоции?
Промоционалните стимули са изключително важни за успешния бизнес. Има няколко определящи условия, които карат компаниите да ги използват:
- Силни конкуренти
- Предлагане надвишаващо търсенето
- Функциониране под капацитетните възможности
- Формиране на печалба за сметка на обема
- Реализиране на икономии от мащаба на производство и реализция, което е предпоставка за по-ниски цени
- Регулиране на клиентопотока
- Крос сел ефект
- Достигане до нови потребители
- Потребителско превключване
- Стимулиране на обем и стойност на покупка и много други
Какво е предназначението на публикувания код?
Публикуваните кодове основно са насочени към крайни потребители, които могат по своя преценка да използват кода при покупка, съобразявайки се с условията на търговеца.
Как може да се използва кода за отстъпка или друга промоция?
Има различни варианти за използване на публикуваните кодове. Най-популярните са:
- Принтиране на кода и предоставянето му на търговеца при покупка
- Копиране на кода и поставянето му в съответното поле на сайта на търговеца, който го е генерирал
- Съобщаване на кода при покупка в обект на търговеца
- Сканиране на кода с мобилно приложение, ако се използва QR код
Трябва ли потребителите да се съобразяват с обстоятелствата при ползване на кода?
Всеки търговец, който генерира код за отстъпка или друга промоция, е длъжен да оповести условията, при които потребителите могат да използват кода. Например, поясненията могат да включват: начало на използване, период на активност, място на използване, времеви диапазон, продукт/и за които е валиден, обем или стойност, при които е валиден и други.
Трябва ли компаниите да включват цялата информация за валидност на генерирания код за отстъпка или други промоции?
Компаниите трябва да оповестяват на вниманието на потребителите ясни условия за ползване на кода. В случай, че се пропуснат съществени елементи от условията на ползване, компаниите поемат следните рискове:
- Потребителите ще останат разочаровани от търговеца, което ще се отрази на повторните покупки
- Споделянето с други лица
- Нисък ефект на кампанията чрез кодове
- Медийно експониране на проблема и др.
Не е в интерес за компаниите, които ще използват платформата като комуникационен канал, да заблуждават потенциалните си клиенти.
Предлагаме маркетингови консултации за ниско разходен маркетинг, ако не сте сигурни какъв маркетингов стимул да използвате за конкретна ситуация във Вашия бизнес. Използвайте формата в Контакти.
www.cod.bg